Prezentare generală a opțiunilor de livrare
Ne dorim să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare posibilă, astfel încât produsele achiziționate prin intermediul site-ului nostru, pufoca.ro, să ajungă la dvs. cât mai repede și în cele mai bune condiții.
Termenul de livrare al comenzilor este, în mod normal, de maximum 72 de ore de la primirea comenzii. Totuși, ne rezervăm dreptul să livrăm produsele în perioadele foarte aglomerate între 3-9 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, dar nu mai mult de 15 zile de la data înregistrării acesteia, conform legislației în vigoare privind protecția consumatorilor (OUG 34/2014).
În perioadele sărbătorilor, pot exista întârzieri în livrarea comenzilor, cauzate de volumul mare de comenzi sau de aglomerația în rețelele de curierat. În aceste cazuri, vom afișa pe site informații referitoare la eventualele întârzieri sau vă vom comunica termenele prin telefon.
Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile ce depășesc valoarea de 1000 RON, în limita a maximum 30 kg/comandă. Pentru comenzile care nu ating acest prag, costul livrării va fi afișat în momentul plasării comenzii.
Dacă întâmpinați probleme cu livrarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact de pe site sau la adresa de email specificată în secțiunea „Contact”.
Condiții speciale și excluderi
Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau anula comenzi și livrări dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi, inclusiv dar fără a se limita la: condiții meteorologice nefavorabile, restricții logistice sau alte circumstanțe de forță majoră conform Codului Civil și legislației aplicabile din România.
Condiții de retur
Ne dorim ca produsele achiziționate prin intermediul site-ului nostru să vă satisfacă așteptările. În cazul în care sunteți nemulțumit de produsele primite, aveți dreptul să le returnați în conformitate cu prevederile Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Pentru a returna un produs, trebuie să completați cererea de retur disponibilă prin intermediul acestui link sau prin email la adresa de contact specificată în secțiunea “Contact”. În acest email trebuie să specificați numărul comenzii, produsul pe care doriți să-l returnați, motivul returnării și IBAN-ul.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, nefolosite și să fie însoțite de etichetele și ambalajele originale. Nu vom accepta produsele returnate care prezintă semne de uzură sau care au fost modificate de către dvs.
Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt responsabilitatea dvs.
În cazul în care returnarea este acceptată, vom înapoia valoarea produselor în termen de maxim 14 zile de la primirea acestora. Plata va fi returnată prin transfer bancar către contul specificat în cererea de retur.
Dacă întâmpinați probleme la returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact disponibil pe site sau prin email la adresa de contact specificată în secțiunea “Contact”.